06.10.2016

Sukienka Burda 2/2014


Na wiosnę rozpoczęłam szycie płaszczyka, pojawiły się pierwsze ciepłe dni, więc odłożyłam jego szycie na rzecz letnich ciuszków. Pisałam o tym w poprzednim poście. Jednym z
letnich ciuszków była sukienka model 101 z Burdy 2/2014.
Gorąco polecam ten krój. Przede wszystkim dlatego, że nie ma w nim żadnych poprawek. Tutaj redakcja Burdy spisała się. Model szyje się bardzo szybko. Sukienka świetnie układa się. Jest przy tym bardzo wygodna. Kieszenie z przednich zakładkach są ogromnym plusem dla kobiet noszących telefon w kieszeni. Ten model chcę jeszcze powtórzyć. Będzie to jedna z sukienek, którą zabiorę ze sobą na zbliżający się dużymi krokami urlop. 





8 komentarzy:

  1. Świetna! No i wspaniałe kieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieszenie są świetnym pomysłem dla tego modelu.

      Usuń
  2. Też ją szyłam, tylko z dłuższymi rękawami.
    Ale też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam ochotę na wersje z dłuższymi rękawami, szukam odpowiedniej tkaniny

      Usuń
  3. Śliczna sukienka, bardzo mi się podoba. Ja również robiłam podejście to tego wykroju ale ostatecznie z tego zrezygnowałam. Twoja sukienka wyszła super, czy zdradzisz jakiej tkaniny użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, użyłam satyny bawełnianej

      Usuń

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****