6.10.2016

Sukienka Burda 2/2014


Na wiosnę rozpoczęłam szycie płaszczyka, pojawiły się pierwsze ciepłe dni, więc odłożyłam jego szycie na rzecz letnich ciuszków. Pisałam o tym w poprzednim poście. Jednym z
letnich ciuszków była sukienka model 101 z Burdy 2/2014.
Gorąco polecam ten krój. Przede wszystkim dlatego, że nie ma w nim żadnych poprawek. Tutaj redakcja Burdy spisała się. Model szyje się bardzo szybko. Sukienka świetnie układa się. Jest przy tym bardzo wygodna. Kieszenie z przednich zakładkach są ogromnym plusem dla kobiet noszących telefon w kieszeni. Ten model chcę jeszcze powtórzyć. Będzie to jedna z sukienek, którą zabiorę ze sobą na zbliżający się dużymi krokami urlop. 





15 komentarzy:

  1. Świetna! No i wspaniałe kieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją szyłam, tylko z dłuższymi rękawami.
    Ale też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam ochotę na wersje z dłuższymi rękawami, szukam odpowiedniej tkaniny

      Usuń
  3. Śliczna sukienka, bardzo mi się podoba. Ja również robiłam podejście to tego wykroju ale ostatecznie z tego zrezygnowałam. Twoja sukienka wyszła super, czy zdradzisz jakiej tkaniny użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. I like the article very interesting and helpful, we wait for further information ^^

    http://mynewobatherbalpenyakitkulit.blogspot.com/2017/05/obat-herbal-psoriasis-yang-paling-ampuh.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, podkreśla talię. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  6. The 3 buttons on front side makes it more perfect.

    Fabric USA Inc

    OdpowiedzUsuń
  7. This is Very very nice article. Everyone should read. Thanks for sharing. Don't miss WORLD'S BEST CityGtCarStunts

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous Collection of Fabrics. I just love it. I buy some excellent fabrics from Fabrics World USA in NYC near me which was a nice weight, not too beefy.
    Stretch Sequins | Glitter Stone | Designers Lace | Stretch Lace | Printed Spandex

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka. Dziś też by zachwyciła. Pokażesz coś jeszcze?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****