9.05.2016

Amish Fashion


Wydaje mi się, że siedzę w jakimś Expressie dosłownie w TGV. Dopiero był 2015 rok a już jest połowa 2016 roku. Własna firmy totalnie ,,wsysła'' mój czas wolny, który poświęcałam na bloga.
Częste podróżowanie, z którego niezmiernie się cieszę, wymaga ogromnego angażu czasu i pomysłowości. 
Tu przybywa czasu tam ucieka czas ... 

Nieustannie projektuję, szyję ale czasu na zdjęcia i posty mam dosłownie tyle co wody na pustyni.
Z kolei życie jest zbyt piękne i za krótkie, żeby przesiedzieć go przy komputerze i dłubać posty. 
Nie chcę wiecznie oglądać gdzie podróżuje Cejrowski, Makłowicz..., choć wciąga mnie każden odcinek. Sama jestem mega głodna podróżowania.

Jak pogodzić budowanie firmy, pasje krawieckie z pasją poznawania świata? 

Ostatnio zaczynam marzyć o projektowaniu i szyciu ciuszków dla turystek pn. na malowniczych wyspach Cooka. Dlaczego nie? Ale tak jak każdy człowiek, tak i ja sądzę, że im większy mam bagaż doświadczenia, im więcej on mnie kosztował tym trudniej jest spakować się do plecaka.

Życie jest przewrotne. Chcemy dobrej pracy, dobrych zarobków, własnego biznesu żeby mieć między innymi na podróże a gdy już to osiągamy nie mamy czasu na podróżowanie bo ,,pilnujemy wypracowanego stołka.'' Jak z tego wybrnąć, wymotać się...?

Fason sukienki zupełnie banalny, dopasowana jedynie zaszewkami piersiowymi i tylnymi. Dosłownie krojona z metra bez użycia wykroju. 
Na środku sukienki wymyśliłam pas powstały z uszycia pięciu szczypanek od lewej strony tkaniny dających przez to efekt zszytych cienkich pasków, ale to tylko mistyfikacja. Bawega jest tkaniną dającą ładne efekty, ale prasowanie jej to wyższa szkoła jazdy (nabłyszcza się).
Koronka dla mnie to zupełny obłęd, przepiękna. Czekała rok na pomysł. Miała być na żabot bluzki, ale w kremowym szyfonie zupełnie by straciła na wartości. Wszystko wieńczy kokardka z resztki lamówki.





7 komentarzy:

  1. Super prosta ale bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :)
    PS - dla mnie czas też leci jak szalony, jeszcze pamiętam sylwka albo Boże Narodzenie a my już dawno Wielkanoc minęliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh hope you are feeling better! That sound fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, elegancka z odrobiną romantyzmu. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna! Klasyczna piękność! :)

    OdpowiedzUsuń

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****