5.10.2015

Bawełniane spodnie w paski i słoneczna bluzka


Kilka tygodni temu przed wyjazdem do Pragi uszyłam bawełniane spodnie w paski, które wam już prezentowałam. Ostatnio do nich uszyłam żółtą bluzkę z dekoltem w serek.

Wykrój bluzki bardzo prosty. Posiada jedynie zaszewki piersiowe. Dekolt obszyty szerokim obłożeniem przez co cienka tkanina w linii dekoltu nabrała większej intensywności. Bluzka nabrała ciekawego charakteru. Niby proste a jak cieszy oko. 
Zabrałam zestawik na wyprawę do Grecji. Sprawdził się jedynie o wczesnym poranku, gdy nie było jeszcze 30*C upału. Na zdjęciach jestem mocno czerwona ale do Polski wróciłam opalona jak czekolada :)

Dziś nosząc tą bluzkę i spodnie w mniej słoneczne dni tęsknię za tamtymi dniami beztroskiego wypoczynku w słonecznej Grecji.


3 komentarze:

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****