3.06.2015

Majorka (Mallorca) Valldemossa


Pięknym i wartym odwiedzenia w trakcie pobytu na Majorce jest górskie miasteczko Valldemossa.
Choć i tutaj dociera wielu turystów cieszyło nas owo miejsce swoim urokiem. Dosłownie jest słodką wsią na której można odpocząć w końcu od wszystkich i wszystkiego. Zachwyca kolorami, krajobrazem, ciszą i sielanką. 

Będąc w okolicy zachęcam do wejścia na kamienną drogę, pieszy szlak w górach Serra de Tramuntana. Kilkusetkilometrowy szlak jest rajem dla takich jak my wędrowców i miłośników natury.

Ach mało czasu na zobaczenie wszystkiego, stanowczo za mało.

Do Valldemossy wybrałam się w mojej najnowszej sukience, którą szyłam tuż przed wyjazdem. Nie miałam zupełnie na nią pomysłu. Po prostu ściełam worek, doszyłam rękawy, wykończyłam dół marszczoną falbaną a dekold znacznie pogłębiłam.
Wyglądałam w niej nie zbyt atrakcyjnie, więc uratowałam tenże model wszyciem tunelu i dopasowaniem sukienki w pasie na troczki. W takim wariancie jestem z niej bardzo zadowolona. Troczki mogę wiązać z tyłu i na przodzie, również na bokach.







14 komentarzy:

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****