10.08.2014

Przygoda... każdej chwili szkoda



Nie ma mnie ostatnio na blogu, ale wrócę do was już niedługo. Realizacja marzeń pochłania prawie każde moje popołudnie i weekendy. Szyję lecz brak mi czasu na zdjęcia i blogosferę. Marzenia wymagają mnóstwa czasu i poświęceń.
Nie wiem którego z nich więcej trzeba z siebie dać, ale bez obu nici z marzeń. Takie czasy. Moje pierwsze marzenie ziściło się. Wyjechaliśmy w końcu na nasze pierwsze wakacje. Tym razem umieszczam zdjęcia z wyspy Paxos. Ciuszki szyłam specjalnie na wyprawę :) Kolejne zestawy w następnych postach.








bluzka: projekt by zapaLov
spodenki: projekt by zapaLov
tkaniny: sklep lokalny Kraków

6 komentarzy:

  1. bardzo energetycznie!, koszulka z malowanym kwiatem wygląda super
    czekam na kolejene zdjąca Twoich prac

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba jekkość tego bluzkowego materiału w połączeniu z dużym printem. Wróć z podwójną blogową siłą ! (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Good blog you have here.. It's hard to find high-quality
    writing like yours nowadays. I really appreciate people like
    you! Take care!!

    My web blog; calgary stampede

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny top. Zdjęcia również...

    OdpowiedzUsuń

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****