11.01.2014

Spodnie i bransoletka

Zgodnie z obietnicą przedstawiam spodnie w pepitkę.
Zdjęcia nie oddają pięknego zielono-morskiego koloru, ale są znacznie lepsze niż w poście zapowiadającym. Formę na spodnie mam wzorcową od wielu lat. Powstała po spruciu i skopiowaniu starych zniszczonych spodni, które uwielbiałam ze względu na fason. Tak uzyskana forma spodni służy mi od lat jako forma podstawowa czy też wyjściowa do innej. Więc nie jest to forma z Burdy. 
Dodatkowo przedstawiam bransoletkę własnego pomysłu. To ta po prawej, która ma niebieski owalny kamień z pozłacaną przewieszką w kształcie paczuszki. Półprodukty do wyrobu biżuterii nabywam na giełdach biżuterii lub na allegro. Nie jest ze mnie żaden złotnik, ale zawsze cieszy mnie nowa rzecz, którą nauczę się wytwarzać.










bluzka: projekt by zapaLov
spodnie: projekt by zapaLov
tkanina: sklep lokalny Kraków
bransoletka z cyrkoniami: Parfois
bransoletka z kamieniem: projekt by zapaLov
buty: CCC

34 komentarze:

  1. Świetne te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i świetnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę świetnie się w nich czuję

      Usuń
  3. Muszę powiedzieć, że kolory super i krój też idealnie Tobie pasuje. Ja wciąż szukam idealnego kroju na spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spodnie sprawdzają się, jestem zadowolona. Próbujesz znaleźć ten idealny fason, więc go znajdziesz, to tylko kwestia czasu

      Usuń
  4. Świetne wykończenia - kontrastowy pasek i ramki w tylnych kieszonkach ładnie przełamują pepitkową płaszczyznę. Napracowałaś się pewnie, bo uszycie ramek (jak dla mnie) nie jest takie proste. Ale jak widać warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wykańczania kieszonek, zawsze używam flizeliny z klejem i taki jej rodzaj z widocznym układaniem się włókienek w jednym kierunku. Podklejam nie tylko obie wypustki ale też tkaninę główną w miejscu gdzie będą kieszenie.

      Usuń
  5. super i pieknie wykonane sa Twoje spodenki bizuteria jest bardzo orginalna i przyciaga oko

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransolety!! Podziwiam pomysłowość. Spodnie leżą idealnie! Uszyć dobrze leżące spodnie to nie lada sztuka, masz rację, że najważniejsza jest tu dobra forma! A jednka każdy ma innąfigurę. Te z Burdy zawsze przerabiam i mało kiedy jestem zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w burdzie jest mały 32-34 rozmiar to kalkuje go i przerabiam na siebie, a jak rozmiarów-ka biegnie od 36 to nawet nie zawracam sobie głowy, no chyba że jest to naprawdę super krój i warto dłużej posiedzieć, bo często okazuje się, że robiąc samej formę od podstaw oszczędzam czas i nie wkurzam się przy szyciu. Formy z burdy są na doskonałe sylwetki w danym rozmiarze i na jeden wzrost.

      Usuń
  7. Spodnie i bransoletki są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Leżą idealnie i kolor super!
    Szkoda, że ja nie mam takie formy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma jest naprawdę bardzo ważną rzeczą, bez której nie da się obejść w krawiectwie, dlatego doceniam, że udało mi się taka formę uzyskać ze starych spodni.

      Usuń
  9. Są świetne. Rewelacyjnie dopasowane. W zestawie z bluzeczką i biżuterią swobodna "francja-elegancja". Tak jak ja lubię na codzień. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię taki styl, oczywiście kombinowane rzeczy uwielbiam

      Usuń
  10. Fantastyczne spodnie! Podoba mi się i materiał i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spodnie , super stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna biżuteria! bluzeczka + spodnie = SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie leżą idealnie. Dobrze mieć swój sprawdzony wykrój. Ja też od kilku lat korzystam z wykroju, który odbiłam z ulubionych spodni, kiedy były już do wyrzucenia. Bransoletka jest bardzo klimatyczna, taka "Twoja" :) Uwielbiam cloisonne, są takie orientalne...

    OdpowiedzUsuń
  14. to są te same buty co w zestawie wcześniej ? są jeszcze dostępne ?
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice bluzka!Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze podziwiam osoby, które potrafią szyć spodnie. U mnie zawsze się kończy bezkształtną fałdą z przodu...
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie mają faktycznie rewelacyjny fason! Do tego pepita i taki kolor- jestem ZA!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i spodnie i bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurcze, spodnie są po prostu rewelacyjne! Sama bym chętnie widziała w mojej szafie takie :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie, bardzo podoba mi się bluzka :)

    Z przyjemnością obserwujemy i zapraszamy do nas 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te spodnie :) ja dopiero jestem na początkach mojego szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne spodnie. Bransoletka też genialna!!

    OdpowiedzUsuń

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****