25.02.2013

2013/02/24













38 komentarzy:

  1. wow super czy ten materiał na rękawach ma coś w rodzaju kwiatów? gdzie go kupiłaś?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest to ala futerko mające zaczesaną fakturę kwiatów, czarny zaś jest tkanina idealnie udającą zamsz. Nabyłam w tkaninach u siebie w Krakowie

      Usuń
  2. Ale fajnie wyszło - uwielbiam raglanowe rękawy, a jeszcze to rozcięcie z przodu... miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta sukienka! Rękawy tak jak się spodziewałam, są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerko mnie urzekło a projekt sam wpadł do głowy

      Usuń
  4. Sukienka jest śliczna, podoba mi się szczególnie dekold :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekolt jest extra, może być mniejszy lub głębszy dzięki zamkowi

      Usuń
  5. Bardzo fajne połączenie materiałów, sukienka świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej w sukience podoba mi się ala zamsz.

      Usuń
  6. Cześć Basiu, super sukienka jak zwykle z pazurem, pasuje do Ciebie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna sukieneczka jednak nie dla mnie...za bardzo poszezylaby mnie w barach hehe:)ale Ty Moja Droga wygladasz pieknie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszerzenie w barach powoduje futerko oraz to, że szyjąc na szybko z dnia na następny dzień, bo chciałam iść w niej na koncert, nie dopracowałam kroju raglanów. Dziś chcę to poprawić, bo lubię bardziej dopasowane

      Usuń
  8. świetna sukienka :)
    bardzo ładnie wyglądałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wyszło :)
    Napisz proszę, w którym sklepie kupiłaś to futerko (czy może Matex?).
    Szukam czegoś takiego na bolerko dla córci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nazwy tego sklepu, jest on na roku ul.Krakowska/św. Katarzyny albo Krakowska/Skałeczna ewentualnie Krakowska/Węgłowska, przecznice są jedna po drugiej.
      Tkanina jest droga, jak większość ładnych futerek.

      Usuń
  10. bardzo fajna sukieneczka -ślicznie ci w niej :)*

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra sukienka!:) gratuluje:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna Ci wyszła!
    Boskie połączenie tkanin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te łączenia tkanin są już u mnie klasyką :)

      Usuń
  13. ciekawi i intryguje EXTRA !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam po wyróżnienie do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukienka, zazdroszczę, że potrafisz sama sobie coś takiego zaprojektować i uszyć <3

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! ;)

    http://stellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny projekt, szczególnie futerko robi wrażenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za odwiedziny :)
    świetnie wymyśliłaś tą sukieneczkę !
    obserwuję już od bardzo dawna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna sukienka:) robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. J'adoooore ! Moi aussi je me suis fait une jupe ;)
    Jette un coup d'oeil a mon blog, il est nouveau, besoin d'avis
    A bientot :)
    http://roki-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę, że potrafisz sama skonstruować formę. Szukam takiej sukienki w moich stosach burd, ale są tylko do materiałów rozciągliwych i na mało elastycznych jest problem z marszczącym się rękawem.Modele masz bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

****
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZENIE MOJEGO BLOGA.
****
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG.
****
****
****